LDV - PLM

Η δράση «Διακρατικές τοποθετήσεις σε επιχειρήσεις ή ιδρύματα κατάρτισης» (Transnational Placements in Enterprises or Training Institutions - PLM) του προγράμματος Leonardo da Vinci αποσκοπεί στην υποστήριξη της διακρατικής κινητικότητας των εργαζομένων, αυτοαπασχολούμενων ή ατόμων που αναζητούν απασχόληση (συμπεριλαμβανομένων και των αποφοίτων) που πραγματοποιούν περίοδο κατάρτισης στο εξωτερικό σε ένα πλαίσιο επαγγελματικής κατάρτισης.

Οι γενικοί στόχοι αυτής της δράσης κινητικότητας στο πλαίσιο του προγράμματος Leonardo da Vinci είναι:

Η υποστήριξη των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες αρχικής και περαιτέρω κατάρτισης για την απόκτηση και τη χρήση γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν την προσωπική εξέλιξη και

Η ενίσχυση της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και της κινητικότητας για τα άτομα καθώς και για τη διευκόλυνση της κινητικότητας των μαθητευομένων.

 

LDV - VETPRO

 

Η δράση «Κινητικότητα για Επαγγελματίες στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση» (Mobility for Professionals in Vocational Education and Training - VETPRO) του προγράμματος Leonardo da Vinci αποσκοπεί στην υποστήριξη της διακρατικής κινητικότητας των προσώπων που είναι υπεύθυνα για την επαγγελματική κατάρτιση ή / και ανθρώπινων πόρων.

Οι γενικοί στόχοι αυτής της δράσης κινητικότητας στο πλαίσιο του προγράμματος Leonardo da Vinci είναι:

Η υποστήριξη των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες αρχικής και περαιτέρω κατάρτισης για την απόκτηση και τη χρήση γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν την προσωπική εξέλιξη σε ένα επαγγελματικό πλαίσιο και

Η υποστήριξη ποιοτικών βελτιώσεων και καινοτομιών στα συστήματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, τα ιδρύματα και τις πρακτικές.

 

LDV - IVT

 

Η δράση “Κινητικότητα για μαθητευομένους στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση” (Mobility for Trainees in Initial Vocational Training - IVT) του προγράμματος Leonardo da Vinci αποσκοπεί στην υποστήριξη της διακρατικής κινητικότητας των ατόμων που διανύουν περίοδο αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Οι γενικοί στόχοι αυτής της δράσης κινητικότητας στο πλαίσιο του προγράμματος Leonardo da Vinci είναι:

Η υποστήριξη των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες αρχικής και περαιτέρω κατάρτισης για την απόκτηση και τη χρήση γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν την προσωπική εξέλιξη και

Η ενίσχυση της ελκυστικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης καθώς και της κινητικότητας για τους ιδιώτες.

 

GRUNDTVIG

 

Για τη στήριξη της κινητικότητας των 7.000 ατόμων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση ενηλίκων ετησίως, μέχρι το 2013

Οι στόχοι του τομεακού προγράμματος Grundtvig είναι:

  • Να προωθήσει την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της διά βίου μάθησης
  • Για να βελτιωθεί η κατάρτιση των εκπαιδευτών ενηλίκων
  • Για να ενθαρρυνθεί η ανάπτυξη καινοτόμων υλικών και των πόρων
  • Προκειμένου να τονωθεί η συζήτηση της δια βίου μάθησης και να ενθαρρυνθεί η ανταλλαγή ορθών πρακτικών

Το τομεακό πρόγραμμα Grundtvig είναι ανοικτό σε κάθε οργάνωση που εργάζονται στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και της ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της παροχής ευκαιριών μάθησης σε:

  • Επίσημη
  • Ανεπίσημη
  • Τυπική Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Στο πλαίσιο του τομεακού προγράμματος Grundtvig οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας άνω των 25 για να επωφεληθούν από τη χρηματοδότηση ή ένα νεαρό άτομο κάτω από αυτή την ηλικία που δεν είναι πλέον σε φάση αρχικής εκπαίδευσης στο πλαίσιο της επίσημης εκπαίδευσης ή υψηλότερου εκπαιδευτικού συστήματος. Το Grundtvig μπορεί να χρηματοδοτήσει μια σειρά από δραστηριότητες που σχετίζονται με τις βασικές δεξιότητες, την ενεργό ιδιότητα του πολίτη, των ξένων γλωσσών, των τεχνών και του πολιτισμού, της εκπαίδευσης των γονέων, της εκπαίδευσης στις φυλακές και πολλά άλλα. Το Grundtvig έχει επίσης ως στόχο να βοηθήσει άτομα από ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και από περιθωριακά κοινωνικά περιβάλλοντα.

Το τομεακό πρόγραμμα Grundtvig υποδιαιρείται σε δύο τύπους δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Εκπαιδευτικές Συμπράξεις και Ατομική Κινητικότητα Προσωπικού (In-Service επιμορφωτικά μαθήματα, επισκέψεις και ανταλλαγές, εργαστήρια).

 

COMENIOUS REGIO

 

Ο στόχος των συμπράξεων Comenius Regio είναι η ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης μέσω της προώθησης κοινών δραστηριοτήτων μεταξύ των τοπικών και των περιφερειακών αρχών με ρόλο στη σχολική εκπαίδευση στην Ευρώπη.

Οι συμπράξεις σε συνεργασία με σχολεία και άλλους φορείς στον τομέα της εκπαίδευσης, σε διαφορετικές περιφέρειες, παρέχουν στις εκπαιδευτικές αρχές την ευκαιρία να εργαστούν μαζί σε ένα ή περισσότερα θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος.

Οι συμπράξεις Comenius Regio βοηθούν τις συμμετέχουσες περιφέρειες να αναπτύξουν και να ανταλλάξουν βέλτιστες πρακτικές, να αναπτύξουν εργαλεία για τη βιώσιμη συνεργασία εκτός συνόρων, για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της σχολικής εκπαίδευσης και να προσφέρουν ευρωπαϊκές εμπειρίες μάθησης για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές καθώς και τους υπεύθυνους για τη διαχείριση των σχολικών συστημάτων

SUMMER PLACEMENTS IN SPA HOTELS (SPLASH)

slpashΤο Ευρωπαϊκό Πρόγραμαμα με τίτλο «SPLASH- SUMMERPLACEMENTSIN SPA HOTEL» προέκυψε από τη βούληση της Δημοτικής Αρχής της Sardarato να ανταποκριθεί σε δύο ανάγκες πρωταρχικής σημασίας: το υψηλό ποσοστό της ανεργίας των νέων, ιδιαίτερα για τις γυναίκες, καθώς και την ενημέρωση/κατάρτιση του προσωπικού και των υπηρεσιών που προσφέρονται από τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις SPA στην περιοχή.
Στην πραγματικότητα, εκτιμούμε ότι η από κοινού επίτευξη των στόχων αυτών, σύμφωνα με τις προτεραιότητες της πολιτικής για την αειφόρο ανάπτυξη της περιοχής, θα οδηγήσει σε μια πραγματική και λειτουργική αύξηση της προσφοράς εξειδικευμένων υπηρεσιών τουρισμού και, κατά συνέπεια, στην αύξηση της ζήτησης.

Ως εκ τούτου, προκειμένου να επιτευχθούν τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα στο συντομότερο δυνατό χρόνο, θεωρήσαμε ότι είναι απαραίτητο να ανοίξει η πόρτα σε μια συζήτηση με ευρωπαϊκή κλίμακα με τις πραγματικότητες που, για χρόνια, διαχειρίζονται με επιτυχία τις εγκαταστάσεις που προωθούν τη φιλοσοφία της ευεξίας και του αντίστοιχου τουρισμό (SPA).
Οι άμεσοι δικαιούχοι της δράσης είναι 34 νέοι άνδρες και γυναίκες που κατοικούν στην πόλη της Sardara, και σε άλλες 5 πόλεις που ανήκουν στο «Sistema TermaleSardo", Fordongianus, Benetutti, Viddalba, Santa Maria Coghinase Bultei, με υψηλά κίνητρα ώστε να έχουν μια περίοδο πρακτικής άσκησης διάρκειας 8 εβδομάδων σε ένα από τα SPA ξενοδοχεία που συμμετέχουν στη σύμπραξη.

Συνολικά θα εκχωρηθούν μέσω του προγράμματος 34 υποτροφίες πρακτικής άσκησης για τις ακόλουθες θέσεις:

  • Εστιατόριο: σερβιτόροι και μάγειρες
  • ρεσεψιόν του ξενοδοχείου
  • SPA: προσωπικό για τη διαχείριση των χώρων ευεξίας, συνοδοί κολύμβησης

Εκτός από την κατοικία και προσωπικά κίνητρα, τα κριτήρια επιλογής είναι:

  • Ηλικία από 18 έως 38 ετών
  • Βασική γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Ελάχιστη εμπειρία που αποκτήθηκε σε μία από τις τρεις επαγγελματικούς τομείς

Μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί οι εξής περίοδοι πρακτικής άσκησης :

  • 10 συμμετέχοντες στην Πορτογαλία
  • 4 συμμετέχοντες στην Σλοβενία

Rural School Cloud

rural school cloud

Το έργο αυτό έχει ως στόχο να διερευνήσει τις δυνατότητες της ανοικτών, cloud-based & Web 2.0 προσεγγίσεων και υλικών, προκειμένου να βελτιωθεί η μάθηση και δικτύωση ανάμεσα στους μαθητές και καθηγητές σχολείων που βρίσκονται σε αγροτικές ή / και απομονωμένες περιοχές της Ευρώπης.

Στόχοι προγράμματος

  • Ανάπτυξη μιας ευέλικτης, ευρείας και οικονομικά αποδοτικής λύσης βασισμένης στην κοινή γνώση από λύσεις και πρωτοβουλίες που βασίζονται στο ICT, σε αγροτικές / νησιωτικές περιοχές (Ισπανία, Ιταλία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Μακεδονία).
  • Πειραματισμός με ICT εργαλεία και διδακτικές μεθόδους σε διαφορετικά εκπαιδευτικά επίπεδα μέσα σε ένα δίκτυο απομακρυσμένων σχολείων
  • Ενίσχυση του συνδέσμου μεταξύ οικογένειας και σχολείου.
  • Παροχή κατάρτισης στους εκπαιδευτικούς της υπαίθρου / νησιών εμπνέοντάς τους να χρησιμοποιούν ICT για το σχολείο και την επαγγελματική ανάπτυξη
  • Προώθηση μιας συνδεδεμένης κοινότητας πρακτικής σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σχετικά με τη μάθηση στο πλαίσιο του αγροτικού σχολείου.

Ημερολόγιο

Το έργο θα διεξαχθεί από το Δεκέμβριο του 2013 έως το Νοέμβριο του 2015

Χρήστες

  • Εκπαιδευτικοί σε σχολεία αγροτικών / νησιωτικών περιοχών
  • Σχολικά δίκτυα
  • Μαθητές δημοτικού, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα σχολεία της υπαίθρου / νησιών.

Εταίροι προγράμματος

Η κοινοπραξία μας βασίζεται σε σχετικούς φορείς στους τομείς της εκπαίδευσης: πανεπιστήμια, πάροχοι κατάρτισης, τοπικές διοικήσεις και τεχνολογικά ιδρύματα.

  • Galicia Supercomputing Centre (Spain)
  • Universidade de Santiago de Compostela (Spain)
  • Devon Local Authority (United Kingdom)
  • Developmental Centre Of Thessaly (Greece)
  • VIA University College (Denmark)
  • Provincia di Parma (Italy)
  • Macedonian Institute for Integration (FYR Macedonia)

Με την ενεργό συνεργασία τουλάχιστον 10 σχολείων και δικτύων σχολείων από αγροτικές και νησιωτικές περιοχές της Ευρώπης, καθώς και περιφερειακών διοικήσεων (Xunta de Galicia, Gobierno de la Rioja, Ισπανία) και εταιρειών ICT (Balidea, Hewlett Packard).

Μεθοδολογία έργου

  • AΑνάλυση της κατάστασης των σχολείων της υπαίθρου / νησίών στην Ευρώπη
  • Ανάπτυξη μιας παιδαγωγικής προσέγγισης και τεχνολογικής λύσης
  • Συνεργατική ανάπτυξη του περιεχομένου, των στρατηγικών μάθησης και διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού υλικού
  • Δοκιμές της λύσης σε τουλάχιστον 10 αγροτικά και νησιωτικά σχολεία στην Ευρώπη (Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Δανία, την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας)
  • Αξιολόγηση και βελτίωση της προτεινόμενης προσέγγισης, των εργαλείων, των στρατηγικών.
  • Διάδοση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων και της εμπειρίας.

 

Επίσημο website: http://rsc1.asxmedia.com/

 

Links

www.cesga.es/en/investigacion/proyectos/Proyecto?id=382

www.facebook.com/ruralschoolcloud

http://cesga.es/en/actualidad/novas/amosar/5173

http://openeducationeuropa.eu/sites/default/files/old/3910_1280617474.pdf

http://prezi.com/vxpnmkjgep-a/cloud-computing-for-learning-and-networking/

 

Φυλλάδιο προγράμματος (pdf)

Project Flyer front

Project Flyer back

 

MECVET

mecvet         

 

Τι είναι το MECVET;

Το MECVET είναι ένα έργο για την ανάπτυξη και δοκιμή ενός συστήματος ECVET στον τομέα της φροντίδας ηλικιωμένων στην Ευρώπη

 

Ποιος χρηματοδοτεί αυτό το έργο;

Είναι ένα έργο μεταφοράς καινοτομίας (Tranfer of Innovation) στο πλαίσιο του προγράμματος Leonardo Da Vinci του προγράμματος διά βίου μάθησης (Lifelong Learning Programme), που χρηματοδοτούνται από το υπουργείο της ΕΕ, Τουρκική Εθνική Υπηρεσία.

Συνεισφορά ΕΕ: € 299.969

 

Ποια είναι η διάρκεια του έργου;

1 Δεκεμβρίου 2013 - 31 Νοεμβρίου 2015

 

Ποιοι είναι οι εταίροι του έργου;

 

Governorship of IstanbulGovernorship of Istanbul (TR) (COORDINATOR)

 ibs cemes IBS - CEMES Institut GmbH

 supsiSUPSI - DSAN (CH)

 Istanbul Provincial Directorate of Family and Social Policies Istanbul Provincial Directorate of Family and Social Policies (TR)

 aketh AKETH Developmental Centre of Thessaly (D.C.T. - A.KE.TH.) (EL)

 isqInstitute for Technology and Quality (PT)

Istanbul Aydin UniversityIstanbul Aydin University (TR)

itpioInstitute for Training of Personnel in International Organizations (BG)

 

Γιατί το έργο αυτό είναι απαραίτητο;

Λαμβάνοντας υπόψη το αυξανόμενο ποσοστό του πληθυσμού ηλικιωμένων τόσο στην Τουρκία όσο και στην ΕΕ, τα προβλήματα και οι συνθήκες ζωής της τρίτης ηλικίας είναι ένα σημαντικό ζήτημα για την κοινότητα και την οικογενειακή ζωή.

Οι οικογένειες πρέπει να ενημερώνονται και να λαμβάνουν βοήθεια από κοινωνικούς λειτουργούς ή ιατρούς. Λόγω της αυξανόμενης εξάρτησης και των ασθενειών στην τρίτη ηλικία, η φροντίδα των ηλικιωμένων γίνεται όλο και πιο δύσκολη.

Έτσι, θα πρέπει να υπάρχουν καταρτισμένα άτομα που λαμβάνουν εκπαίδευση σχετικά με τους ηλικιωμένους (τα προβλήματά τους, τις ανάγκες, πώς να τους στηρίξουν, πώς να ασχοληθούν μαζί τους κ.λπ.). Η αναγνώριση της άτυπης και μη τυπικής μάθησης είναι μια αναγκαιότητα στη σημερινή εποχή της δια βίου μάθησης.

 

Ποιος είναι ο σκοπός και το πεδίο εφαρμογής του έργου;

Το έργο MECVET έχει ως στόχο να μεταφέρει τη μέθοδο του έργου ESO-CERT της ΕΕ στον τομέα της τρίτης ηλικίας και ειδικότερα στη φροντίδα των ηλικιωμένων. Με τον τρόπο αυτό, η μέθοδος για την αξιολόγηση του ECVET των επαγγελματικών δεξιοτήτων θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στην Ευρώπη σε αυτόν τον τομέα.

Σύμφωνα με τη μέθοδο αυτή, η αξιολόγηση των δεξιοτήτων μπορεί να υπάρξει ανεξάρτητα από τον τρόπο της απόκτησης των δεξιοτήτων. Υπάρχουν μαθησιακά επιτεύγματα με τυπική, μη τυπική και άτυπη μάθηση μαζί.

Στα πλαίσια του έργου τα αποτελέσματα των άτυπων και μη-τυπικών μεθόδων μάθησης δοκιμάζονται από το πρότυπο CEMES (project ESO-CSA) και την πολύγλωσση πλατφόρμα αξιολόγησης (ESO-CRS).

Το έργο αυτό δίνει την ευκαιρία για την αναγνώριση σε μεγάλη έκταση της επαγγελματικής κατάρτισης στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Επίσημο website: http://mecvet.org

Κατεβάστε το φυλλάδιο: Κλικ εδώ

Έργο Vintage

VINTAGE 2011-2013

vintage1_last-200-transpΤι είναι; Το V.IN.T.AG.E - Valorisation of INnovative Technologies for AGing in Europe είναι ένα πολυμερές έργο στα πλαίσια του Grundtvig, που έχει ως στόχο να προτείνει καινοτόμες λύσεις για να γίνουν τα ICT πιο προσιτά και ελκυστική, προωθώντας τα οφέλη στην ποιότητα της ζωής και της ανεξαρτησίας των ηλικιωμένων από τις ΤΠΕ στις χώρες εταίρους, καθώς και συμπεριλαμβανομένων των τοπικών φορέων από διάφορους τομείς της κοινωνίας των πολιτών, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ευρωπαϊκό δίκτυο που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα του έργου, ακόμη και στο μέλλον, σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες που αντιμετωπίζουν νέες ανάγκες και προβλήματα.

Περισσότερα...

Υδροπονία

υδροπονία

Το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας, στα πλαίσια του προγράμματος Leonardo da Vinci PLM, προσκαλεί γεωργούς που εκμεταλλεύονται λαχανοκομικές καλλιέργειες στον κάμπο της περιφέρειας Θεσσαλίας και γενικότερα σε όλη την Ελλάδα, να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα.

  • Τίτλος:Υδροπονία - Σύγχρονη Έκφραση της Γεωργικής Πρακτικής
  • Κωδικός: 2011-1-GR1-LEO02-06635
  • Χώρα: Αλμερία, Ισπανία
  • Περίοδος:  2012
  • Διάρκεια: 2 εβδομάδες (Δέκα εργάσιμες ημέρες)
  • Γλώσσα επικοινωνίας & κατάρτισης: Ισπανικά, Αγγλικά

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε: http://www.aketh.gr/hydro

Θερμοκήπια

Θερμοκήπια

Το πρόγραμμα με τίτλο «Σχεδιασμός και κατασκευή σύγχρονων θερμοκηπίων», απευθύνεται σε σαράντα απόφοιτους Γεωπονικών Τμημάτων Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας με ειδίκευση στις θερμοκηπιακές καλλιέργειες. Οι συμμετέχοντες είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, άνεργοι ή υπάλληλοι αγροτικών συνεταιρισμών.

  • Τίτλος: Σχεδιασμός και Κατασκευή Σύγχρονων Θερμοκηπίων
  • Κωδικός: 2011-1-GR1-LEO02-06636
  • Χώρα: Αλμερία, Ισπανία
  • Περίοδος: 2012
  • Διάρκεια: 2 εβδομάδες (Δέκα εργάσιμες ημέρες)
  • Γλώσσα επικοινωνίας & κατάρτισης: Ισπανικά, Αγγλικά

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική

Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική

Το Αναπτυξιακό Κέντρο Θεσσαλίας, στα πλαίσια του προγράμματος Leonardo da Vinci PLM, προσκαλεί πτυχιούχους και διπλωματούχους πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες, από όλη την Ελλάδα, να δηλώσουν συμμετοχή στο πρόγραμμα: .

  • Τίτλος: Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική και Αειφόρος Ανάπτυξη (B.A.S.D.)
  • Κωδικός: 2011-1-GR1-LEO02-06632
  • Χώρα: Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Περίοδος: 2012
  • Διάρκεια: 2 εβδομάδες (Δέκα εργάσιμες ημέρες)
  • Γλώσσα επικοινωνίας & κατάρτισης: Ισπανικά, Αγγλικά

Περισσότερες πληροφορίες: www.aketh.gr/BASD

 

Ακολουθώντας το περσινό πρότυπο κινητικότητας με την παράλληλη διοργάνωση εξειδικευμένου σεμιναρίου για τη χρήση των G.I.S., το ΑΚΕΘ σε συνεργασία με το IAAC,οργανώνει εντατικό πρόγραμμα κατάρτισης στη Βαρκελώνη και στις εγκαταστάσεις του ΑΚΕΘ, που οδηγεί σε επίσημη πιστοποίηση από το IAAC για τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

Περισσότερα